Mom7272 yok kuzum.benimkide erkek eşimle gidiyoruz öyle birsey diyeceğini hic sanmiyorum sadece soruyor öğrenmek doğru ilerlemek için , hic cekinme ben bazen sağlık.ocağındq bazende özelde yaptırıyorum 2 haftadada bir bakıyoruz maalesef geçmiyor bende anlıyorum artık degerlerimden, ki zaten sezaryen da düşünüyorum diye belirtiysen çatı muayenesi yapmaz , yani öyle hemen aç bakayım yok :)) sen sikayetlerini belirt