Sarakeklik Merhaba anne adaylarıı :) 15 haftalık hamileyim bugün ki kontrolümde bebeğin aşağıda olduğunu söyledi doktor böyle bir şeyin başına gelen var mı varsa bilgi verir misin ne kadar sürede yukarı çıkar veya risk var mı
Melhaercan Sarakeklik benimkide kasıklarımda yürüyemiyorum oturamıyorum doktor erken dogum riskin var diyor 😮
Gulsunoyku Sarakeklik canım hiç korkma benim kızımda 19.haftadan itibaren aşağıdaydı 40.haftada doğdu allahin izniyle sağlıkla kucağına alırsın inş iç karnın genişse eğer genelde öyle oluyor şuan 2.ciye hamileyim buda öyle dua et sadece
Nurtac Sarakeklik bence bol bol dinlenin yatın istirahat edin biraz her ihtimale karşı allahın izniyle birşey olmaz
Gulsunoyku Melhaercan rahim ağzı ölçüsü önemli alttan ultrasonla onu ölçüyorlar sizin kısa cıktı ise riskli ama normal aşağıda olunca çok riskli olmuyor sağlıkla kucağınıza alın ins
Melhaercan Gulsunoyku düşük tehlikesi yaşadım şuan tedavi görüyorum kese fazlasıyla kasılmış bu yüzden risk fazla pazartesi tekrar bakılacak
Sarakeklik Gulsunoyku Ölçüm yapmaya falan gerek duymadılar ilaç verdi bebeğin yukarıda durması için çok yormuşsun kendini onun için bebek aşağı inmiş dedi ayağını hacada tut dedi