Kızlar bir kaç ay evvel hamile kalmadan önce kan tahlili vermiştim ve plt 460 falan çıkmıştı. Bu ayın 9unda da hamile olduğumu öğrendim, sabah sağlık ocağında kan vereceğim, kan pıhtılaşması olup düşük yapmaktan korkuyorum. Acaba geç mi kaldım kan vermek için?😔