Nermin70 Kizlar programa gore tam 31 aralikta dogum gorunuyor. Ben sezeryan olcam bu program norml doguma gore hesapliyor sanirim. Sezeryan olunca kac hafta once alinir. Bana kalsa ocak 1 de olsun ama doktor ne der acaba. Suan 24+4 deyim
Mercimegim4 Nermin70 benim de 30 Aralık uygulamaya göre büyük ihtimalle o güne kalmayacak 1 hafta öncesinde falan alıyorlar 37 den itibaren
Belacivciv Nermin70 Program 40. haftaya göre hesaplıyor, planlı sezaryen daha önce yapılır muhtemelen 38. haftanızda
Birdemetanne Benim de aynı 24+2 ama Ocak olsun istiyorum tabi Allah bilir nasıl hayirliysa öyle olsun ama herkes ocağı beklemez diyor