İlk doğumum normal oldu ve gerçekten çok zor geçmişti hala gözümü kapattığımda her şey gözümün önünde ona rağmen ikinci doğumda yine normal doğum kararı aldım son ana kadar her şeyi normaldi 37 haftada ters makat gelişi olmuş ve 4 santim açığım vardı sezeryana alındım şu an 3 hamileyim mecburi olarak sezeryan olacak sezeryanım o kadar güzel kolay geçti ki keşke diyorum normal doğumun bu kadar zor geçeceğini bilmiş olsaydım onda da sezeryan tercih ederdim tabii ki kişiden kişiye bünyeden bünyeye değişken bir durum asla sizi korkutmak deyil niyetim Ama gerçekten sezeryan mükemmel bir şey miş