Seliss_61 Kızlar 2. Gebeliğim bu da suni sancısız gelmeyecek gibi gözüküyor 🙄 doğal yoldan doğumu başlatmaya yardımcı bir öneriniz var mı özellikle deneyipte sonuç gördüğünüz bir şey varsa fikirlerinize açığım 😂 hurma yiyorum ondan başka lütfen 😂😂
Rojin1993 Seliss_61 alışveriş merkezinde 2 3 saat boş boş gezin 🤣 bide sıcak suya otur yarım saat felan 😊 ben öyle başlattım doğumumu o gün 10 tane hurma da yedim 😬
oozdemir83 Seliss_61 doğum çiçeği yazın netten Bilgiler çıkar, aktarlarda bulunabiliyor. Ben annem ümreye gittiğinde getirtmiştim. benim onu kullandıktan sonra doğumum başlamıştı. 38+3 te duaları okuyup çiçeği suya bıraktık. 38+6 da doğum olmuştu. İlk hamileliğimde.
oykumoms Istedigini yap yuruyus yap squad yap hurma ye gelmio bunlar bahanesi vakti zamaninda hayrlisyla gelsin dua et🙏
Seliss_61 oykumoms evet öyle gerçekten oraya süphe yok vakitleri var elbet 9 ayı tamamlıyoruzda şu son günlere dayanamıyoruz😁
-eylul- Seliss_61 yemin ederim hamile kalmadan önce bu kadar hareket etmezdim her akşam yürüyüş squat evde sürekli bişeyler yapma peşindeyim yinede gelmiyor yinede gelmiyorr🥺🤷🏻♀️
oykumoms Seliss_61 aynen oyle ya bense 39. Haftadayimda dediklerimi uyguluyorum işte tık yok vakti zamanı diyorum artk beklemiyorum bekledigimde gelmio beklenmedik zamanda geliolar😀
Haticeozensen Burda yazılan her şeyi yaptım daha düne kadar yürüyüşten ilişkiye kadar ama doğmadı 41. Haftayı doldurdum yarın suni sancı verilicek çok korkuyorum tecrübeniz varsa biraz anlatır mısınız suni nasıl?
Seliss_61 Haticeozensen yani normal sancı yaşamadığım sadece suni sancı deneyimim oldupu için ikisi arasında bi karşılaştırma yapamıyorum açıkçası. Ama aman aman öldüm denecek gibide değil sadrce son 8 cmden sınrası çok zor kii o da normal sancı dada aynı sanırım çünkü son dakikalar doğum bitmek üzere . nefesini kontrol ederek sancılarını karşılamaya çalış bağırmamaya çalış bağırdıkça güç kaybedersin ıkınma anında ittirmeye gücün kalmıyor daha çok zorlanırsın rabbşm kokaylaştırsın bir nefeste sağlıkla kavuş inşallah
Duyguu61 Haticeozensen bende 40+4üm yarın yatışım yapılacak banada suni verilecek. Korkma hakkımızda hayırlısı olsun insallah🤲🏻
Gktrkzbn2020 39+5 oldum tık yok. Çarşambadan beri nisanim geliyor ama sanci acilma yok😪 ilk bebeğimi de sunni sanci ile doğurdum sanırım buda öyle olacak 😒
Seliss_61 Gktrkzbn2020 benim ilk bebeğimde 37. Haftamda 40+5 e kadar 3 cm ile gezdim öyle başlatılmıştı bunda durum ne bilmiyorum 34 de 1 cm idim bu hafta 38 im gideceğim inşallah 3-4 cm olmuştur
oykumoms oozdemir83 meryem ana otundan mı bahsediyorsunuz oda suya konuluor ve acilmaya baslayinca rahim de aciliyor
oozdemir83 oykumoms doğum haftaları gelmiş doğum başlamamışsa eğer o zamanda suya konuluyor. Bende bu şekilde uygulamıştım. Doğumdan sonrada sudan çıkarıp alıyorsunuz kapanıyor kendi kendine. Evet Meryem ana otu olarakta geçiyor.
FatmaNur_ Rojin1993 yaa ne güzel Allah analı babalı büyütsün inşallah. 🥰 başka belirti var mıydı daha önceden bnde artık gelsin istiyorum