Valla bende ikea dan 2 kapaklı bir dolap la şifonyer alacağım birde beşik kendim takım yapınca 3 700 falan oluyor sanırım. Bebek odalarının yanından geçilmiyor aşırı pahalı uygun olanları da beğendiğim çıkmadı. 4 5 sene beni idare etse yeter diyorum da bakalım 🥰