Herkes e hayırlı geceler arkadaşlar✋🏻
bu gece oğlum la tek vücutta son gecemiz🥺 sabah saat 10:00 da doğumum var inşallah oğluma kavuşacağım 🤲🏻 Çok aşırı duygusallaştım😢 uyku da gelmiyor sürekli doğumu ve kavuşma anımızı hayal edip duruyorum tabiki her hamilenin düşündüğü şeyi yani ya bişey olursa düşüncesini kafamdan atamıyorum iyice modum düşük yani 🥺 Rabbim bütün hamilelere sağlıklı şekilde evlatlarını kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 Bizim içinde dua eder misiniz♥️♥️💙