Selinf canım şu doktorlara ve kilolara takılmayın fazla 4.5 diyip 3.400 doğurana şahit oldum ayrıca 3200 çok normal bugün bi teyzeyle konuştum aile dostumuz kadının üç çocuğu var en kolay üçüncüyü doğurdum diyor tam 5.5 kilo düşün evde suyum geldi hastaneye gittik o zaman diyor ebe bi eldiveni taktı ikinciyi takana kdar çocuk geldi eline diuor🙂 sıkma canını herşey güzel gidiyorsa lütfen normal yap anlık sancılar ve günahlarına kefaret olur bu sancılar... keşke elimde olsaydı normal yapabilseydim şimdi bütün doktorlar sezeryana takmış durumda sezeryan ülkesi olduk resmen...