Susamtanem2 AltinYildizMom kızımda 40 haftada 9 oğlumda 38 de 10 oğlum yaz hamileligi biraz ödem var sanırım
AltinYildizMom Susamtanem2 evet kilolarınızda azmis çok güzel ben ikisinin toplamını tek gebelikte aldım şuan ,😂😂😂
AltinYildizMom Nelmali tabiki önemli değil ama elimde olan birşeyse önlem almak gerek ama yaz beni okadar bunalttiki krem falan asla sürmezdim zaten
Feyme16 AltinYildizMom bebek yağı sürüyorum ben hamile olan arkadaşım demişti bebek yağı sur göbeğine iyi gelir diye arada sürüyorum ben 35 deyim çok şükür göbeğinde yok
istanbullugelin34 35 inci haftama giricem benimde şu an çatlağim yok bişey kullanmadım çok üseiyorum 🙈 ama burdada okudukça herseyi kullandim yinede catladim diye amannn bosver o zaman catliycaksam öylede böylede çatlarim dedim bakalim insallah çatlamam 😂
AltinYildizMom Hanife1 öyle tabi artık herşeyin çözümü var doğumdan sonra giden kilolarla da oluşabiliyor dimi beni artık o düşündürüyor
gozde3592 AltinYildizMom ne güzel bizde 29 a giriyoruz bir gün sonra çatlağım yok çok şükür inşallah da olmaz.. ama anladığım kadarıyla doğumdan sonra oluşormuş hızlıca göbek gidiyormuş ı zaman oluyorumş o zaman krem sürmeyi çogaltın derim ben öyle yapmayı planlıyorum🥰
AltinYildizMom Gulmom evet babada öyle geliyor son haftalar bari dikkat etsem 🤭 genetigede bağlı tabi bazıları 5 kilo alıp verse bile hemen çatlıyor benim hiç kilo alma tecrübem olmadı gebelikten önce o yüzden hiç bilmiyorum kilolar gidince neye dönerim 🤣
Gulmom AltinYildizMom brn cok kilo alıp verdim hic catlamamıstım ama gebeliğimde hayatımdaki en Yuksek kiloları görüyorum suan vücutta haliyle catladı napsun 🤣 bence de dikkat edin ne guzel catlamamıssınız Masallah
AltinYildizMom Gull_94 inşallah benim yapımda da yoktur 🤲🏻 siz kaç kilo ile hamile kalıp kaç kilo aldınız ben biraz fazla aldım da oda düşündürüyor beni
Gull_94 AltinYildizMom 🤭kızımda 50 ıke hamıle kaldım 78 le doguma gırdım Oglumda 53le hamıle kaldım 82 ıle doguma gırdım🤭😂karnımda bıraz fazla buyuyo benım ıkız ucuz tasıyomusum gıbı😂🤭
AltinYildizMom Gull_94 hayy Maşallah 🧿 şaka gibi ben 45 kiloyla kaldım 63 oldum şuan nefes alamıyorum resmen 🤣🤣
AseLenaMom Gull_94 Bende 57 ile hamile kaldım 74 kiloyum şuanda . Neyse ki boyum olduğu için kilo yok gibi duruyor bana hiç kilo almamışsın diyorlar halbuki 17 kilo aldım 😂😂
gozde3592 AltinYildizMom etki ediyormuş arkadaşım lileracla yıkandı resmen gebelik boyunca hiç çatlağı olmadğ zillinin hatta sezaryen oldu göbüş de kalmadı 😅zilliyi kıskanmadım diyemem darısı bize inşallah🙏🏻
AltinYildizMom Gulmom teşekkürler bizimki şimdilik diyelim daha yolun sonunu görmedik ama benim kasılmalarım çok o yüzden doktorum seninle 49 haftayı göremeyiz ama bu 37 olur dedi biraz son haftam gibide bakmıyor değilim yani 😂
Gull_94 AltinYildizMom 😂🤭ay masallahlık olmuyum oyke hıc sevmıyorm kıloyu ama hamıleyken cok kılo alıyorum bende suan uc ay oldu dogum yapalı 63 kıloyum dogumdan sonra bellı olur genelde catlaklar hamıleyken degıl de zamanla kılo verdıkce gorunuyo Kılo verırken sporla destekleyın ozellıkle karın bılgesını falan etkısı olur öutlaka dogum sonrası da kullanın yag falan