33+4 günlük olduk şükür 🙏hastane çantamızı hazır
(erken doğum riskimiz vardı)
Eşyaları yıkandı dolabı hazır.
Bu hafta yatağını alıcaz inş.
Arabasını almadık karar veremedim 🤦♀️
Bezi ıslak mendiline kadar herşeyi aldım.
Oda dekorasyonları kaldı yatağı da alınınca onları tamamlıcam. İnş.
Ben erken başladım Hazırlığa erken doğum riskimiz den dolayı.
Küçük şeylerimiz kaldı şimdi onları da bu haftalarda alıcam inş.
Lohusa şerbeti bardak süsü
Hediyelik vs. Kaldı.
Nevresim bi kaç tane çarşaf vs alıcam yatağı bekliyorum işte ☺️