35+2 haftalik hamileyim ve surekli agrim oluyor belimin agrisindan yattigim yerden bile kalkamiyorum karin agrisi oluyor surekli bi agri giriyo 2 3 saniye nefesim kesilecek gibi oluyo sonra geciyor 2 gun once gittim acile nstye soktular bisey yok dendi ama cidden agridan duramiyorum artik bilgisi olan varmi yada bu haftalarda bu durumla karsilasan?