Ceysii01 bence asıl özeller beş para etmez, 2 dk muayene ediyor 10 dk sohbet muhabbet ediyorlar 300 tl parayı alıyorlar ,10 dk muhabbet edildi diye özel hastaneleri 1 numara yapıyorlar. Devlet hastanelerinde hasta bakmaya verilen süre 5 dk, özellerde ise 15 dk. Haa özelde 15 dk hasta bakmıyor bunun 5 dk sını muayeneye,10 dk sını sohbet muhabbette ayırıyorlar :) özel hastanelerin de doktorları fakültelerdeki hocalar, şehir hastanelerindeki hocalar tarafından yetiştiriliyor netice de :) kistim var çözüm yok diye özel yazanesi olan doktora gittik 600 tl para ödedik. Inanır mısın asla asla rahatlatmadı oda öteki doktorlar gibi tüp bebek deneyin dedi, boş yere 600 tl den oldum..