Valla hurafe bunlar dediğiniz gibi. Ben gayet güzel kestirdim 6cı ayımda. Sonuçta hepimizin doğacağı gün evleneceği insan öleceği zaman belli derler. Saç kesilince bebeğin ömrümün kısalması en akıl almaz hurafe bence. Tövbe tövbe de ne kadar kestirince kaç yıl kısalıyor ya da Yüce Rabbim daha bebeklerimiz dünyaya gelmeden öbür tarafta bu kulumun ömrünü kısaltın annesi saç kestirdi mi diyor. Normalde açık biriyim ama elimden geldiğince dini şeylere dikkat etmeye çalışıyorum. Ama bu kesinlikle aşırı saçma bir hurafe. Ne dinde yeri var ne mantıkta. Yine de tercih meselesi tabi bir şey diyemem kimseye