Hayırlı akşamlar hanımlar 5 haftalık hamileyim on gün önce Dr gittim beta HCG değerim 1024 çıktı kese gibi bişey var dedi ama net bişey söylemedi yarın tekrar gidicem inşallah herşey yolundadır çünkü benim mide bulantısı flan hiç bir belirtim yok sadece çok uykum geliyor sizce normal mi belirtilerimin olmaması.?