Arkadaslar ben folıcus plus kullanıyorum ılk uc ayda doktorum yanında decavıt pronatal Diye bı minarel hapıda verdı gunde dort tane dedı ama ben czanede uzerıne bı adet yazmıslar ve recetede fazla tozda kullanmayınız yazıyor bu ılacı kullanan varmı acaba yada bı bılgısı olan