Ecehannn Deletedmom93428 yaklaşık 2 saat önce hem ağrı hem akıntı şikayetiyle hastaneye gittim sancı çıkmadı ama oradaki ebe muayeneni yapalım dedi açıklık yokmuş ve çektiğim ağrı o akıntı yüzündenmiş antibiyotik verdiler
Glerbzrm Cmdk Arada bir adet dancisi gibi sancılarım oluyor vajinamin ön tarafı çok acıyor sanki kemik kırılıyor gibi bir acı yürürken yada yatakta dönerken falan birde karnımın üst tarafı karpuz çatlar gibi ctliycak gibi hissediyorum😞
Cmdk Glerbzrm 36dan sonra normalde her hafta nstye çağırıyorlar benimde bi sorun yok ama o tarihe kadar gelmezse direkt yatışını yaparız dedi bende anlamadım
Glerbzrm Cmdk Evet günde 5-6 kez sertleşiyor hem açıyor hem nefes almada güçlük çekiyorum. Ne zaman dogurucam beeennnnnnn🤭🤭🤭🤭
Deletedmom93428 Nisayluh gerçekten mi 😊ama benm nişanım geleli 2 hafta oldu bu dueduk yere geldi böyle bir akıntı yine de öyle mi dersiniz🤭
Nisayluh Deletedmom93428 evet canım yani benim öğle olmustu dogum haftanda gelmis oldugu icin ona bagladım ama sakince beklemeye devam et bakalım eger artarsa buyuk ihtimal dogum belirtisidir hayirlisiyla
Ecehannn Deletedmom93428 yani bir tahlil yapmadılar ama alttan muayene edince çok akıntım olduğunu görüp doktora haber verdi enfeksiyon dediler. Benim anormal ağrım var her hareket edişimde ağlıyorum resmen
eminenura Deletedmom93428 bebiş bana korunmasız ilişki sonrası normal denmişti öyle de oldu korunmasız ilişkiden 1-2 gün sonra geldi hep son haftalarda
eminenura Deletedmom93428 edaaa benim bugün biraz ağrım var gibi dua et de doğurayım😂 doğurursam adın aklımda bireysel olarak sana da dua edeceğim 😂
Merveebt Deletedmom93428 bende Doğum yapmadan 3 gün önce gelmıstı doktorum rahmım ağzımın yumuşadıgını ondan geldıgını söylemıstı ki zaten 3 gün sonra da Doğum olmustu normal bence