aysefatma12 7haftalıgım inanılmaz kabızlık sorunu yasıyorum normalde hıc yoktu çok su içiyorum kuru kayısı vs de yıyorum hıc birişe yaramıyor
Pinarr35 aysefatma12 bende de var doktor duphalac verdi ama oda cok mide bulantisi yapiyor sabahlari ac karnina bi kac gun limonlu su ic bi donem ole cikiyordum ben sicaga yakin olucak su