Azize06 37. Haftada yapıldı bende. Normal doğuma uygun olup olmadığınız kontrol ediliyor. Eger sezaryanlik bir durum varsa zaten yapılmıyor. Onun dışında hersey normal gidiyor eğer sizde normal doğum istiyorsanız cati muayenesi yapılıyor. Eger kasmazsaniz gerçekten canınız yanmaz. Son dk ya kadar cati muayenesini düşünmeyin anlık olsun. Düşündükçe daha çok korkar ve kasarsiniz. Ben yaptım biraz kastim o sırada doktorum normal doğum hakkında ne yapacağımı fln da anlatırken aklım ona gitti kasmadim. Bir anlık bise zaten.