Kızlar kendinize geceliği ya da pijama takımını nerden ve kaç tane aldınız bana yardımcı olan yok ben de bilmeden almak istemiyorum doğumum Kasım’da olucak hastane de giymek için gecelik istiyorum, daha rahat olur diye soğuk olmaz değil mi. Bide çamaşır ne aldınız nerden aldınız kaç tane aldınız hepsini yazar mısınız rica etseemm 🙏🏻