durukusunannesii Kızlar eşim yanlışlıkla yeğeninin bebelac 4 numara mamasından yapmış 45ml içirdik sonradan farketti, bebeğim 12 günlük kakasını ishal olarak yaptı bir şey olur mu? Yarjn doktor randevumuz var fakat Acile gitmeli miyim
Remziye_2121 durukusunannesii benimde kızım 12 günlük yeni doğan aptamil veriyordum ilk günlerde kakası ishal gibi geliyordu geçti çok şükür ama sizin verdiğiniz mama bence vucüduna ağırlık yapmıştır götürün derim
Bebegimicin1 durukusunannesii binbilgim yok ama yrn randevunuzda olsa icinizin rahat etmesi icin bi goturun acile yazik bebege