Busrayilmaz2 spinal anestezi sezaryen doğumda yapılır. Belden aşağısının tamamen uyuşturulmasıdır. Anne adayı bebeği doğar doğmaz görür. Zaten ya tam uyuşma oluyor ya da belden aşağısı. Tam uyuşmasa baygınsınız bir süre sonra bebeği görüyorsunuz kendinize gelince. Epidurale gelirsek. Onda da uyuşturuyorlar ama normal doğumda yapılan bi anestezi. Sancıların hafifletilmesi için yapılır. Normal doğum in yapılır ama doğum seyrine göre sezaryene döndürülebilir doğum. Anlatabilmişimdir umarım