beyzanur06 Pelinzade tıp fakültesini bende istemistim randevu bulamyordum randevusuzde bakmamslardı ozele basladm
Kbratekel beyzanur06 hangi doktora gidiyosunuz bende oraya gidiyorum arada dogumumu Allahin izniyle insalah devlette yapicam devlettede tip fakultesine gidiyorum
Pelinzade beyzanur06 evet telefonla ben de hiç alamadım çıldırıyordum int üzerinde aldım kaç kere şükür yani öyle başladık içindeki özeli istiyordum çok dolularmış kabul etmediler bende normal gidiyorum inş Doğuma iyi bir doktora denk gelirim şans artık
beyzanur06 Pelinzade canm gidenler memnun olduğunu söylüyor sende onlardan olursn insallah ben ozelde yapacam dogumu en yakn tıp fakültesinden sonra orası büyük doguma gitmek hicmi hic istemiyorum nefret ediyorum ordan
asli_han Bulutbebek ben koru'ya gidiyorum. Doğum konusunda çok hassaslar çok önem veriyorlar. Sürekli haftasonları eğitime falan çağırıyolar. Ben bu şekilde çok rahatladım
Momandboy Bulutbebek evet hastayi cok yonlendiren ya da bilinclendiren bir hastane degil ne yazik ki canim.