Kızlar merhaba ben düşük yaptım bir buçuk ay geçti ama karın ağrılarım kasık ağrılarım hiç geçmedi belim okadar çok ağrıyorki anlatamam başına böyle bişey gelen oldumu? kürtaj dan sonra ultrasonla kontrolde edildi rahim bişey yok dediler ama ben neden bukadar ağrı çekiyorum hala?