rabiasoydan bugo Wee nin 2 li paketi mavi, google yazınca çıkıyor direk.resim atmayı beceremeyenlerdenim😅
Deletedmom23234 Nurgulbzkrt 16 gün oldu doğum yapalı benimde göğüs ucum öyleydi bebek emdikçe büyüdü sıkıntı yapma yani ☺️
sibelg Nurgulbzkrt 19 gün önce doğum yaptım ve benim de sağ göğüs ucum yoktu hastanedeyken hemşire sağım makinası taktı 25 dakika sütümü sağdı öyle çıktı ucu yoksa bebeğim tutamıyordu memeyi, kesinlikle tavsiye ederim
rabiasoydan Skrn42 şimdi sordum eşime p almıştı hastanede WEE markası 2 li imiş 2 kutu almış.. ama tavsiye ederim şlak diye yapışıyor düşmüyor etmiyor 😅
rabiasoydan Sude-96 şimdi sordum eşime o almıştı hastanede WEE markası 2 li imiş 2 kutu almış.. ama tavsiye ederim şlak diye yapışıyor düşmüyor etmiyor 😅
Mihribancglr Nurgulbzkrt ucunu çıkarmak icin şırınga kullwn benim bebeğim tutmadı halada tutmuyor 1 aylik oldu şırınga eczaneden al ucunu çıkar kuzum ilk emmesi çok önemli ilk gun tuttu tuttu tutmadimi hic tutmuyor
Sedanurcini0101 Nurgulbzkrt 10 luk enjektor al canim ucunu kes tamponu çıkar cikar kestigin yerden tak göğüs ucuna yapıştır vakum gibi icine cek dayanabilcegin noktaya kadar cek hetgun doguma kadar yap ucu cikar benimde göğüs ucum yok böyle yapmıştı hemsire bana ama ben uğraşmak istemedim devam etmedim silikon ucla emzirdim 3 ay sonra emmeyi ogrenince kendisi tuttu bebegim normal emdi şimdi tekrar hamileyim hergun bunu yapıyorum ise yariyor
Kubraa23 19 aylık bi oğlum var benimde göğüs ucum öyleydi hastanede hemşire enjeksiyonun arkasıyla çekti yara oldu oğlum tutamadı çok stresli bi süreçti plastik meme ucu almıştım ben onunla biraz tuttu sonra kendi emmeye başladıkça çıktı
bilnazo68o Nurgulbzkrt benimde aynıydı. Çok yara oldu malesef kıvranarak emzirmeye çalışıyordum. Şırınga yöntemiyle göğüs uçlarımı çıkardım öyle öyle emmişti çok şükür düzeldi. Şuan ikinci gebeliğim artık var uçları mesela.
Nurgulbzkrt Herkese çok teşekkür ederim ama sanırım bu yöntemler hep kısa süreli yani göğüs ucu çıktıktan sonra bir süre kalıyor o şekilde sanırım ya inşallah hepimiz emzirebiliriz bebeklerimzı :(