Isikkerime Kızlar hamileliğinde burun kanaması yaşayan varmı şimdiye kadar hiç yaşamadım 35 haftalık hamileyim
Demet_akman Isikkerime ben ilk dogumumda cok yaşadım normal dediler şimdi 2.ye hamileyim hiç yaşamadım ilkinde şeker çıkmıştı bunda çıkmadı ondan mi acaba diye düşünüyordum.
Ebrusnhzl Isikkerime ben 3 kere yaşadım ikisi normal bir şekilde kanadı ama diğerinde acillik olduk burnumun içinden 3 -4tane kan pıhtısı çıkarttık ve kanaması durmadı acilde de doktor 2 tane çıkardı ve en son tanpon takmak zorunda kaldı ama korkulcak bir durum değil ve herkesin kanamıyor kanarsada korkmayın bişi olmaz🌸
Hacer26 Yogun bi sekilde yaşıyorum, en başından beri 36. Haftayım.Burun ici kılcal damarlar çatlıyor, kaniyor, kan kuruyor, burun delikleri tikaniyor vs vs
Ebrusnhzl Isikkerime benim tansiyonum hep normaldi hiç bir problemim olmadı doktor normal olduğunu söyledi kılcal damarlarla alakalı bir problem olduğunu hamileyken olabilceni söylemişti
Demet_akman Isikkerime hamilelikte tansiyon önemli belli aralıklarla mutlaka olcun ama 1. Ve 2. Hamilelikte tansiyon hiç çıkmadı hep kontrollerini yaptım evde her akşam ölçüm yaptı. Ama burun kanamam doğumdan sonra bile belli bir dönem devam etti sonra kesildi. Öyle çok değildi fakat hep vardi