annesinin_beybisi kızlar lekelenme , yerleşme değil dolu dolu adet görüyorum adetime 5 gün kala yapıldı aşılama yumurtalarım cok geç gelişti ve nerdeyse kendi günümde adet oldum hani caylamadan 14 gün sonra adet görülüyordu
annesinin_beybisi annesinin_beybisi en azından adet gecikmesi olması gerekmez miydi bu aşılamanın hiçbir etkisi olmadı o zaman demek ki
Ayseee4238 annesinin_beybisi yumurtalarinin geç gelişmesi kötü olmuş normalde adetten 1hafta sonra falan aşılamanın yapılması gerekiyor çünkü benim öyle olmuştu.
Cananyildiz annesinin_beybisi bence yanls zamanlama canm doktorun bu ay aşılamayı iptal etmesi gerekirdi
annesinin_beybisi Ayseee4238 evet normalde kendi kendine her ay ilaçsız gelişen yumurta bu ay onca ilaca rağmen gelismedi ama adete yakın yapıldığı için mi tutmadi dersin
Ayseee4238 annesinin_beybisi bana biraz öyle geldi canım keşke öbür aya ertelenseydi nasip kısmet ama napalim kaderde bu zaman yokmuş ins en kısa zamanda nasip eder Rabbim.
annesinin_beybisi Cananyildiz ya bana da yanlış zamanlama gibi geldi ama 21 ml ve 23 mil iki tane güzel yumurtam oluştu ondan mi iptal etmedi anlamiyorum bana da garip gelmisti 5 gün kala asilama yapmak ama sonuçta koskoca doktor herhalde isini biliyordur dedim
Ceysii01 annesinin_beybisi Doktor hatası malesef zamanini ayarlamasi gerekirdi madem geç gelisti çatlatma ignesi olur kendin denerdin bosa asilama ucreti odemezdin ayrica madem zamani tutturamadi baskilayici ilaç verebilirdi
Cananyildiz annesinin_beybisi buraya yazmş olsaydın yardmcı olurdk canm yani ben derdi yaptrma diye çünkü bosuna yani maddi manevi kayıp. Herseyi nasip deyip geçiyoruz buda böyle nasipms uzme kendini keske deme. Normalde aşılama da kendi çatlaması beklenlmez riske atmamk için. 18 19 20 mm fln olunca igne vurulur. Bence doktorunu değiştir
annesinin_beybisi Ceysii01 çatlama iğnesi de vermedi çatladı çatlayacak dedi hormon tahlilleri yaptı çatlamak üzere bugün yarın çatlar dedi ve o gün yaptı aşılamayı maddi durumum o kadar iyi değil ne şartlarla yaptirdim kendisi biliyor
Ceysii01 annesinin_beybisi gerçekten kötü olmuş adete 4 5 gün kala asilama yapilmaz yapilsada baskilanmasi lazim resmen parasi icin yapmis
Nymphadoraa annesinin_beybisi çatlatma iğnesi vermeden aşılamayı hangi saate göre yaptı ki 🙄 daha önce aşılama yaptırdım oradan biliyorum. Bir de çok geç gelişmiş yumurtalar bence iptal etmesi lazımdı. Olan yumurtaları bu ay kendiniz normal yollarla değerlendirseniz maddi anlamda rahat ederdiniz. Anlamadım hiç doktorunuzu 😐
annesinin_beybisi Ceysii01 üstelik beni çok umutlandırdı eşinin tahlilleri çok iyi hormonların çok iyi rahimde kalınlaşma güzel ben umutluyum dedi . ben aşılama yaptırmayı düşünmüyordum pcosta tüp bebekle hamile kalanlar çok fazla ama asilamayla pek yok baya arastirdim ama doktorum illa bir dene bence ne olacağı belli olmaz deyince ona güvendim
Ceysii01 annesinin_beybisi benim sana önerim doktorun yanina git ve daha 4 gün gecmisken nasil adet olabilcegini sor gebelik olusmasina firsat bile olmadan !! Bende pcosum ve 6 yil ugrastim 3 tup bebek denemem var ve suan 3 denememden 8+2 ikizlere hamileyim eger yumurtan gelisip catliyosa sen kendin dene benim yumurtam gelismiyodu direk tup bebek yaptirdim senin gelisiyomus igne veya hap kullan takip yaptir catlatma ignesi kullanip kendiniz deneyin
annesinin_beybisi Ceysii01 yumurtan kendi gelişip çatmıyordu taaaki bu aya kadar sürekli testle takip ettim doktora yazdım.boyle böyle oldu hocam dedim o da belli olmaz canım biraz daha bekle yazmış neyi beklicem anlamadim bir kez kimyasal gebelik geçirdim onda 3 gün dolu dolu adet oldum sonra kesildi ve test yaptım poztifi cıktı acaba dedim yine mi öyle oldu çünkü diğer türlü hiç aşılama yapılmamış gibi adet olmuş olduğumu düşünmek cok sınır bozucu evet öyle yapicam femara ilacı duruyor evde fazladan baya var çatlatma iğnesiyle kendim denicem
annesinin_beybisi Cananyildiz şöyle oldu canım ben zaten sürekli kontrole gittim haftada 2 sefer ama yumurtam her gittiğimde çok az gelişti en son 14 ml olmuştu doktor da iki kutu daha iğne verdi 4 gün sonra çağırdı ben iğneleri kullandım ama adada yaşıyorum hava durumundan dolayı gemiler kalkmadı 6 gün sonra gidebildm 2 gün geç gittim yani ama bu 2 günde iğne kullanmadm iğnem bitmişti gittigimde de 14 ml lik yumurta 23 ml olmuş çok küçük 8 ml lik yumurta da 21 ml olmuş doktor da hemen bugün aşılamayı yapalım dedi sonuçta doktor yani isini bilir dedim sorgulamadim
Ceysii01 annesinin_beybisi bence doktorunu degistir ve baska bi doktorla femara klomen vs kullanip catlatma ignesi olup en az 6 ay kendin dene umarim hersey gonlunce olur🤲🌸
annesinin_beybisi Ceysii01 klomen 1 kez bu doktorla kullandik faydası olmadı aslına faydası olmadı derken xaten kendim yumurtladigim icin faydası olmadı bende döllenmede bir sıkıntı var nedense zaten bir daha kesinlikle gitmeyi düşünmuyorum bu doktora allah muhtaç etmesin internet üzerinden bir sürü doktora durumu yazdim bakalım ne diyecekler 4 gün kala yapılmaz diyecekler mi merak ediyorum
Cananyildiz annesinin_beybisi nasip byleymis canm olsun artk yapacak bsy yok hayırlısı olsun senin için
Ceysii01 annesinin_beybisi yumurtalariniz geç gelisim gösterdinde zaten doktorunuz kendi iptal etmeliydi ben yillar önce asilama denemek istedim tup bebekten once yumurtalarim ignelerle bile 11mm anca oldu ve adet zamanim yaklasmisti doktorumda malesef iptal etmeliyiz direk tup bebege gecsen daha iyi dedi sizinde iptal olmaliydi
annesinin_beybisi Nymphadoraa aşılama olmadan önce hormon testleri istedi lh falan baktı yumurtan bugün en geç yarın çatlayacak sperm 72 saat canlı kalabiliyor asilamani bugün yapalım dedi. aslına bakarsan ben bu doktora hiç güvenmiyordum bilgisne çünkü detaycı bir doktor değildi herşeye aman bir şey olmaz kafasıyla bakan bir doktordu eşimin illa bayan doktor olucak ısrarı sonucunda cevremde aşılama yapan pek bayan doktor yoktu o yüzden mecburen buna yaptırdim ama bir hatası varsa hakkımı helal etmiyorum onca kullandığım igne zor şartlarda git gel yarı tüp bebek parası harcadim