Güzellik uzmanı eğitimi almak istiyorum 5 ay süren bi eğitim ve sonunda sınava giriyorsun MEB onaylı hem yurtici hem yurtdışı geçerli bir sertifikaya sahip oluyorsun ve güzellik merkezleri ve benzeri yerlerde çalışma fırsatın oluyor ayrıca kendi iş yerini bile açabiliyorsun. Bu benim ve doğacak olan bebeğimin hayatını kurtaracak bir fırsat onun gelecegi için çok istiyorum ama kayıt ücreti 4.000 TL ve elimde hic yok onun icin yardım istedim sizden evde iş imkanı var mı diye çünkü hamile olduğum icin dışarda bi yerde çalışma fırsatim yok. 😔