GulcanDongel AskSonsuz 30+4de 1440 kilo olduğunu öğrendim. Şuan 31+4 haftaya perşembe kontrolüm var tekrar.
filozofiye Çarşamba günü 29 oluyoruz kontrolüm var bende merak ediyorum kilosunu 🙈 peki sizlerin bebek haraketleri düzenli mi kızlar? Hergün aynı tempoda mı hissediyorsunuz haraketleri?
Kizannesi92 filozofiye Bizim düzenli değil hatta bazen ben baya karnımı durtuyorum da zahmet edip bir tekme ativeriyor bazen hiç durmuyor değişiyor yani
filozofiye Kizannesi92 bende tam anlamıyla böyleyim. Özellikle göbek deliğime dokununca hareket ediyor. Ama bazen coşuyor. Demek ki hepimizin bu dönem böyle 😄
Hamisse yarenysra 30. Haftadan sonra kilo alıyorlar seninki normal benim doktorum demişti 30. Haftada 1500 civarı olur 30 dan sonra daha fazla kilo alıyorlar haftada 150-200 gram kadar alıyorlamş
istekalbeni11 AnnesiyimM53 Kahvaltıda haşlanmış yumurta ve kaşar peyniri ye vitaminleri düzenli al yürüyüş yap gün içinde 1saat falan uyu gece uyurken bir bardak süt iç bebiş kilo alır😍😍😍
istekalbeni11 AnnesiyimM53 Vitamin dediğim kan yapıcı ilaçlar doktorun yada sağlık ocağının verdiği 💙😍
mutlugebeee AskSonsuz tam 28′de 1050 gr’dı 🌸 nerdeyse 1 hafta geriden gidiyoruz ama başından beri geç döllenmeden dolayı😂 30′da bidaha kontrol var bende heyecanla bekliyorum 🥰