funnymummy ben de sizinle benzer şeyleri yaşadım . Normalde bel ağrısı yaşamiyorsaniz adet öncesinde öyle bir ihtimal var evet . Ama ihtimalleri konuşmak strese sokar birkaç gün bekleyin belki yerleşme kanamaniz olursa biraz daha netleşir ama yerleşme kanaması olmayadabilir