nerdeyse 1 yaşına gelene kadar alttan çıtçıtlı zıbınlar ile ayaklı pantolonlar çok kullanışlı oluyor. beli vs açılmıyor ikili takım daha ileri ki zamanlar için kullanışlı. evinizin durumuna göre içine askılı üzerine uzun kollu zıbın olabilir kış bebekleri için. ikinciye hamileyim ben şuan. bence tulum kesinlikle almayın çok kullanışsız eldiveni de sadece 1-2 ay kullanacaksınız zaten bere de özellikle ilk 1 ay için lazım sonrası sadece dışarı çıkarken