Kerem_mom Merhaba bu haftalarda olanlar karnınız sert mi yoksa başlardaki gibi daha yumuşak mı ? İlk gebeliğim anlayamıyorum bi bel ağrım da var özellikle biraz ayakta durayım aşırı artıyor, bu kasılmak mı demek yoksa normal bir durum mu emin olamadım .
Piremses0 Kerem_mom kasılma değil canım bendede aynısı oluyor ayakta fazla durunca belim kopacak gibi ağrıyor ama yatınca geçiyor bizde 26. Haftadayız
Tugbain41 Kerem_mom düzenli olarak taş gibi oluyorsa kasılıyorsun demek ama arada bir olup gidiyorsa düzensizse rahim büyüdüğü İçin oluyor normal bir durum yani, dinlenmeye bak uzun süre ayakta durma genelde yorulunca oluyor 😊🥰
Sblatc Kerem_mom ben 28. Haftaya girdim benimde 1 aydır arada birden sertleşiyo bi garip oluyo. Nerdeyse hergün oluyo bazen günde bi kaç kez belki daha fazla.
Umudayolculuk36 Kerem_mom yanlız değilsin geçen gün üzüldüm nstye bağlandım sancım çıktı karnım serti bebekde kendini sertleştiriyordu ama beniö üzüntüdendi çünkü 16.haftadan beri var :( şuan bile sert ve kendini çok sertleştiryor 25.haftam
Kerem_mom Piremses0 karnım taş gibi endişeleniyorum biraz , bebek hareketlerini hissediyorum ama bi kaç gündür böyle aşırı bi sertlik var acaba büyüdükçe normal bir durum mu
Kerem_mom Tugbain41 öyle dakika tutacağım bir durum değil ama gün içinde oluyor uzanınca daha rahatım evet bi de hamile yastığı aldım bu aylarda olanlar varsa tavsiyem e bebekten 70 ₺ olandan 😁 aşırı işe yaradı baya rahatlattı
Tugbain41 Kerem_mom evet işe yarıyor o yastık 😊 benim ikinci hamileliğim 27 haftalığım bende, ilkinde sonlara doğru oldu kasılmalarım başlarda olmamıştı çok bunda her gün oluyor diğerinin peşinde koşmaktan çok dinlenmeye fırsatım olmadığı İçin sanırım 🥰🥰 korkmuştum neden oluyor diye doktoruma sormuştum o söylemişti korkacak bir şey yok rahim büyüyor diye 😊
Ouzc Kerem_mom yastık hangi marka benim de belim çok ağrıyor. 27+2yim şuan geçen hafta o kadar sertti ki karnım doktora gitmeyi düşündüm. Sağlık ocağı kontrolüm vardı ebe baktı normal dedi. Ama şuan o sertlik biraz geçti 3 4 gün öncesine göre daha yumuşak. Fakat önceki haftalara göre daha gergin karnım. Belki de 26. Haftanın genel özelliğidir bu.
Kerem_mom Tugbain41 biraz içim rahatladı sağolun daha önce bir postta biri kasılma bu doktora gidin falan Deyince tedirgin oldum doktora da 1 buçuk hafta oldu gideli. Randevuma da var emin olamamıştım eğer dk başına düşerse gideceğim düzenli olursa
Ankaku Kerem_mom kasıkma bebeğin kasilmasini hissediyorsun çok tuhaf his ama içinde birsey birden sertleşiyor karninin bir tarafında arada oluyor bana
Kerem_mom Ouzc e bebekte en uygun fiyatlı olan . 70 TL idi . Ortasında cırtlı bir bant var kenarlarda iki yarım yuvarlak yastık. Orta kısıma yatıyorsunuz hem arkadan hem önden destek sağlıyor baya iyi çok da para vermeye gerek yok daha pahalı yastıklarda vardı
Mc-4 Kerem_mom bende de öyle şu an normal dedi doktorum ama bir de rahim ağzı boyuna baktı ultrasondan normal dedi geçen hafta. Kasılmayı ben de anlayamıyorum bazen tedirgin olmuyor da değilim. Hatta bugün göbek deliğime yakın içerde baya iğne batması gibi oluyor gaz mı başka bir şey mi anlayamadım
Ouzc Kerem_mom ben de internetten baktım şu u şeklinde olanlara olumsuz yorumlar çoktu bel agriniza iyi geldi yani bu. Belim sırtim çok kötü oluyor nasıl yatacağımi şaştım valla.
Kerem_mom Ouzc bana baya iyi geldi ve sonra da kullanılabilir . Gece çok sık uyanıyordum ağrıdan. Aslında normal yastıkta aynı görevi görür ama ben sabit yatamıyorum hep yastık ayak ucumda oluyor. Bu çözüm oldu bana