Eriminannesi04 kasılmalar bu aylarda normalmiş, bir saatte 4 kere olursa gel dedi doğumun başlayacağı anlamına geliyormuş, şimdi takip ediyorum kendimi artarsa gideceğim. Bu arada nste esnasında o bir yerde toplanma oluyor demiştm ya o an oldu orda ve sancı 75 i gördü. Doktor bu bir dakika boyunca 75 de devam ederse o zaman anlamlı bizim için dedi