Melek__55 Hamam otunu bir kez bekarken kullandım banyoda kapı kapalı olduğu için ve alerjik astımım var öldürüyordu beni çok açık acayip zehirli ve bu zehirli solunum yoluyla yapıyor o yüzden kesinlikle hamilelikte uzak durun lütfen ki bi ayrıcalığı da yok jiletle aynı jilet kullanın