Gizem2312 35+5 im bebeğim sürekli toplanıyor sancım düzenli değil ama bebek sürekli 10 dakikaya bir sertleştiriyo kendini ne yapsam bilemedim daha çok erken ama yarını beklesem mi ne diyodunuz deneyimli anneler çarşamba günü kontrolüm
Ayceycev Gizem2312 bende de ayni zamanda aynisi oldu, gittim hastaneye nstye baglandim sanci vs cikmadi
Aylinak1n Gizem2312 oluyor canım toplanma kafana takma bende adet ağrısıyla gittim dün 3 cm açılmam varmış ama sancım çıktı halbuki bebeğin dağcıklar oluşturuyordu karnımda 35+3teyim bende. Nişanımda geldi benim ama yine sancım yok. Doktorum suyun patlamadığı sürece sıkıntı yok dedi. Varsa sancında evde çek endişelenme diğer türlü pek bir ley yapmıyorlar çünkü
Cemreekny Devam ederse doktora görünün. Bu tarz durumlarda buraya soru sorup cevap beklemenin mantığı yok 👍👍😘
Gizem2312 Cemreekny bunun kasılma olup olmadığını bilmiyorum ki. Uzun süredir bi tarafa toplanıyodu doktoruma sormuştum geçen salı nstye de girdim bi sorun yok dedi şimdi herkesi ayağa kaldırmakta istemiyorum
Cemreekny Gizem2312 kimseye söylemeyin eşinizle sessizce gidin gelin canım bunda ne var herkesin kasılmadan anladığı şey farklı olabilir. Ben eşimle gidiyorum önemli birşey olursa söylüyorum
Ayceycev Gizem2312 sanıyorum ki hazırlık kasılmaları ben de emin değilim ama dun doktoruma cok sertleşiyor dedim ne guzel iste dedi 😁 kendilerini doğuma hazırlıyorlar galiba
Gizem2312 Gittik beyefendi pozisyon almaya çalışıyormuş doğuma hazırlıyor kendini herşey normal dedi doktorum. Çok şükür içim rahatladı
Gizem2312 Aylinak1n bana hareketi de azaldı gibi geldi ondan korktum en çok. Ama benimki biraz şakacı eve geldim sabaha kadar hareketlerinden uyuyamadım. Anasıyla dalga geçiyor bacaksız😂 sizinde inşallah zamanında gelsin bi hafta daha kadar gelmesin bi 37 38 leri görelim inşallah
Aylinak1n Gizem2312 inşallah canım valla benimde pazar günü öyle oldu. Sabah 6.30 da uyandım öğlen 3e kadar hareket etmedi bile kafayı yiyecektim korktum nstye gittim nst çekilirken bi hareketlendi kendimi yalancı hissettim 😂 o dakikadan beridir fıkır fıkır cimcimem 😂