Talhaaam SF06 ben oğlumda yapmıştım oğlan diyordu. Tuttu şuanda kız diyor ama bilemiyorum eltim 3 oğlundada bakmış hepsinde oğlan çıkmış 3 tane oğlu var
Elifkalacos SF06 Benimde tutmadı çin takvimine göre kız olacaktı 😂😂 Gönlümden hep erkek geçti öylede oldu oğluşum geliyor 💙 39+1 deyiz ancak paşam keyfi yerinde sanırım tık yok 🤷🏻♀️
Civcivim000 SF06 evet ya emin olamıyorum ısrarla iki doktor da net erkek demesine rağmen 😄ben kıyafet işini en sona bıraktım henüz hiç bir şey almadım gerçi bekliyorum biraz daha😅
Civcivim000 SF06 daha az önce bi konu okudum oğlum diye sevdiğim bebeğim kızmış diye bu gidişle doğurana kadar emin olamam, 😄
aysun_belemirza SF06 aynennn ilk erkek gözüküyodu üzülmüstüm yanildigina sevindimm hahahhaha 🤣🤣🤣 minnoş bir kizim olacak inşallahh cuma geliyorrrrr 🥰🥰
4438bebegim SF06 takvime baktim erkek olan ayda korunmadım, hamileyim takvim hala erkek diyor doktor kıza benzetti beni gören rüyam da oğlun oluyor diyor iyice kafayı bozdum sormuyorum artık sağlıklı hayırlı olsun diyorum