bebekannesii Kızlar Allah kısmet ederse Ekim sonu, Kasım başı gibi görünüyor doğumum. Bana hastanede giyebileceğim gecelik/sabahlık takımı önerirmisiniz? Fotoğraf çekiminde de giymek istiyorum. Doğum yapacağım ayı da göz önünde bulundurursanız sevinirim.
bebekannesii Gzmm14 tmm simdi bakınca hatırladım. Hangi renk almıştın sen canım? İç gösteriyor galiba bunlar
Gzmm14 bebekannesii Ben ekru rengini aldım. Evet biraz iç gösteriyor ama sabahlık olduğu için sıkıntı olmaz diye düşündüm. Koyu renkli olanları belki göstermiyordur.