Gzm2406 Ben de aynı şeyi yaşadım malesef, çok zor. 7.haftamın içinde karından da vajinal ultrasondan da kalp atışı duyamadık, bebek oluşmuştu ama kalp atışı yoktu. Bir kaç hafta bekledik ve bebeğin gelişmediğini de görünce kürtaj oldum.
Şimdi ikinci kez hamileyim şükür. 11. haftanın içinde bebeği nokta kadar değil de kafasını gövdesini kollarını bacaklarını görünce içim rahatladı. Kalp atışını da çok net duyduk elhamdülillah.
Yani demek istediğim, ilk gebeliklerde bizim yaşadığımız durumlar çok sık görülüyor. İçinizi ferah tutun, güzel düşünün. Endişelenmekte çok haklısınız, ben de endişeleniyordum ama güzel şeyler düşünmeye çalıştım hep güzel şeyler hayal ettim. Kalp atışını duyduğum zamanı, onun o minik kafasını kollarını bacaklarını göreceğim zamanı hayal ettim. Dua ettim.
Rabbim inşallah size de hayırlısıyla sağlıklı bir gebelik nasip eder.