24.haftadaki idari izin 23+1 de mi başlıyor acaba. Yoksa 24 ü doldurmak mı gerekiyor.
Ergvn 24+0 da başlıyor 🥰
Ergvn 24+0 olması gerekiyormus
Teşekkürler 1 hafta daha bekleyelim madem :)
Kaçıncı haftaya kadar idari izinli sayılıyoruz ? 32 mi ?
AyazAdamom evet 32de doğum iznine ayrılabileceğimiz için 32.haftaya kadarmış
Tugce-dh teşekkür ederim