Clementinee regl günüm 24 ağustos gözüküyor takvimde benim 23 ağustosta olmuş kanamam zaten normalde de akşam ya da gündüz olmama göre 1 gün öne gelir 1 gün ileri gider yani tam dönemimmiş bi sonraki ayın 19 unda görünüyor 1 hafta sonra yani en azından ona göre bekleyeyim korkmayayım bi anda, bidaha ki gittiğimde de doktora söyleyeyim. Umarım her ay böyle olmaz 🥺 insan korkuyor. Benim özeldeki doktorum progestan kesti ama devletteki doktorum bunun bi zararı yok o yüzden ben kullanmaya devam et derim dedi belki beni kurtarır bi daha yaşamam diye umut ediyorum yani inşallah öyle olur 🥺 sizin kullandığınız bir şey var mı?