Kızlaar ne durumdasınız ? Günde kaç tane hurma yiyorsunuz ve normal dogum için yaptıgınız ekstra birşey var mı ? Doğum şekline hiç takılmıyorum yeterli sağlıkla gelsinler 🤲🏻🌸 Doktorum normal yapabilirsin diyor yürüyüş yapıyorum ,hurma yiyorum,squat yapıyorum bunun dısında yaptıgım birşey yok ve bizim kızın da geleceği yok gibi 😂 Sizde durumlar nasıl ? Birde doğum korkusu sardı vakit gittikçe yaklaşıyor 🙈