Tkr Anneler bu el ayak yanması normalmidir? Şuana kadar kanımda bişey çıkmadı açlık şekermde düşük çıkmıştı. Ama bugun el ayak yanmam oldu.
MiniMiniKus Tkr Ay ben onu çok çektim Hatta en son dısarıda esimle geziyorduk sandalet aldım ayakkabılarımı çıkartmak istediğim için ve orada değiştirdim direk dayanamadım O dereceye geldim ama 1 ay kadar sürdü bende sonra kesildi şükür
BurcuSuna Tkr ben de de tam bahsettiğiniz haftalarda oluyordu kısa aralıklarla snr geçiyordu 1-2 hafta içinde tamamen bitti
QOH Tkr yanma ne zamanlar oluyor o önemli Allah korusun gebelik şekeri belirtisidir kendisi ama zamanı önemli.Bir şeyler yedikten sonra (şekeri yükseltecek) yanıyorsa şeker yüklemesi yapılması şart ama vücuttaki kan miktarı da artık artmaya başladı ve doğuma kadar artmaya devam edecek bundan kaynaklı ateş basmaları da olabilir.
Sena1299 @Tkr nasıl bir yanma , ben 20. Haftamdayım 2 gün önce elimdeki parmaklarımın içinde ateş yanıyormuş gibi yanma hissettim saatlerce geçmedi uyudum sabaha geçmiş çok kötü bir histi, karıncalanma yok sadece içinden içinden yanıyordu , yaşayan var mı?
goktugun_annesiii Tkr bende 22+2 yim bende öyle birşey olmadı ama uyuşma ve şişlik çok oluyor maalesef ki 🤦🏻♀️
Merve2333 Ben çok çektim bu durumdan hamileyken ,ellerim ayaklarım ateş gibiydi kime dokunsam şok olurdu o kadar sıcaktı ,doğumdan sonra epeyce hafifledi çok şükür
Tkr Merve2333 normal ozaman evhama gerek yok,, gerçi yarın doktora da sorcam bakalım. Ama baya kötü bi durummuş yanma olayı
MiniMiniKus Tkr Bende aynısını diyorum Yeterki iyi olsunlar sağlıkla doğsunlar bunlar çekilir Sonuçta candan can çıkıyor hiç kolay bir şey değil Vucut bastan ayaga değişimden geçiyor