Sina Kızlar 21 haftalık gebeyim oğlum olacak allah izin verirse siz ne koyacaksnz isimlere bakıyorum hepsi çevremzde çok fazla var sizler neler koyuyosunux
deletedmom87894 Sina cinsiyet belli değil ama Sami Ata koymayı düşünüyorz (Sami kayınbabamın adı)yani erkek olursa eğer
Anne_adayi33 Sina evet bir çırpı da söyleniyor. Ben mesela hiç Ömer veya alp demiyorum hep Ömer alp diyorum. Çünkü söylemesi kolay.
Seda9507 Sina bende 21+1 im. Biz selim mete ismini koycaz inşallah 🤗 ikiside bilindik ama bir arada pek kullanan varmı bilmiyorum 💙
[silindi] Evrim1906 bende ali güney be ali asaf arasında kalmıştım.. şu an daha cinsiyeti bile belli değil ama erkek olabilir tabi