Busradoga şekerden de olabilir o zaman :) sağlık ocağında da kan testi yaptırıp doktora sonucu gönderebilirsiniz aslında içiniz rahat eder. Tiroid Olsaydı zaten çıkardı ama bu zamana kadar ama. Hem hormonlar hem şeker ikisi tetiklemiştir muhtemelen. Valla sağ salim bebişleri kucağımıza alsakta rahat etsek 😇