Busra-38 Arkadaşlar lütfen cevaplar mısınız? Hamileliğimin 5.haftasındayım ve kahverengi renkte az miktarda lekelenmem oldu şu anda da kalmadı bu normal mi acaba
Minnakkurabiyeveannesi27 deletedmom87894 hayır saçma bir düşünce benim kaç tane arkadaşımda kanama oldu aksine kız bebekleri de oldu erkek te o yerleşme kanaması da diyorlar
Sumeyyems Bende de oldu sonra progestan verdi doktor üç gün sürdü galiba azcık azcık şimdi doğumu bekliyoruz bi şey olmaz korkma. Eski kandır demişti bana ya da bebek tutunurken olabiliyormuş
gulsonmez27 Benim de 5.haftada başladı 12.haftada doktor Progestanı bırak demişti bıraktıktan 3 gün sonra tekrar kahverengi akıntım başladı 16 haftalık olacak hala kullanıyorum ve evet benim bebek de erkek