Tecrübeli annelerden yardım almak istiyorum. Oğlum iki yaşında gebeliğim riskli geçti çünkü rahim ağzı yetmezliği var öncesinde de 24 haftalık erken doğumla kaybettiğim bi oğlum var ve 2. oğlumda dikiş yemem gerekti. Bir bebek daha istiyorum fakat nasıl olur düzenimiz çok sarsılır mı bilemiyorum. yine dikiş atılacak 9 ay sırt üstü yatacağım mecbur. benim eşim imam sürekli evde sayılır komşularımda var Allah razı olsun destek oluyorlar evimin temizliğine oğlumun bakımına yine destek oluruz bu süreçte diyolar. ben iki çocuklu deneyimli annelerden destek istiyorum sizce tüm herşeye rağmen 2. bi çocuğum olmalı mı? (Biraz da kız olmasını çok istiyorum çünkü hasretim kız çocuğuna çok seviyorum benimde olsun istiyorum olmazsa da elhamdülillah.) yazın nolur ❤️