Merhaba arkadaşlar. İlk doğumum olacak. 39+6 yım. Dünden beri hafif sırt ve kasık ağrısı var. Ara ara adet sancısı gibi giriyordu ama düzenli değildi. Bu akşam ise 10 dakikada bir sancı olmaya başladı yeni yeni. Ama dayanılmayacak gibi değil. Doğum sancısı bu mu oluyor? Yoksa yalancı sancı mı? Yani şiddeti düne göre bir tık daha fazla ama. Cevaplar mısınız?