Mom54544 alparslanannesii1661 Tunammm Şimdi ben 2 sine de randevu bulamıyodum tam randevu aldığımdan sonra baya zaman sonrası için çıkıyordu randevu sinir oluyodum bilmedigime de gitmek istemiyorum çünkü yarın sabah yüksel onaran a randevu aldım ona gideceğim yorumları iyi olduğu için hiç gitmedim bu doktora da ayın 28 ine hem Necati hoca hem Fatma hoca ya açılmış randevu yarın sabaha kadar biter randevular diye annemin MHRS sine girip ona randevu aldım Fatma hocadan 🤭yarın hastane sonrası annemin randevuyu iptal edip anında ben kendime Alcam geri inşallah yapabilcem 😂😂
Mom54544 Tunammm Evet geçen hafta çok acıtıyodu canımı ama bu hafta biraz sakin 36.4 um tekmeler hafifledi ama bu seferde alt göbeğim agriyo bacak aram agriyo yürürken falan geceleri sağa sola dönerken bacak aram ağrı yapiyo
Tunammm Mom54544 Allah ım sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin bizde 35+4olduk bende bu şikayetler 2 haftadır var hayırlısı 😊🤗
Mom54544 EeeA hiç bilmiyorum ben bı Tuğba Ensari ye gittim stajyer baktı bide geçen cuma Fatma hocaya gittin ondan memnun kaldım formlarda falan Fatma hoca Necati hoca ön planda arada bide yüksek onaran diye bayan iyi diyolar
EeeA Mom54544 benımde 21 eylulde randebun vardı rıfata ayrıntılının sonucu ıcın gıdecektım burda okuyunca randevu var dıyr degıstırsem mı acaba dedım bılemedım
balbocegimm Mom54544 aynen ben en basindan beri fatma salih e gidiyorum 2 defada necati hocaya gittim ondanda cok memnun kaldim ikiside cok ilgili
Mom54544 EeeA Yani eğer halen bu 2 doktora varsa 2 sinden birine al en azından iyi doktorlar bunlar tüm formlarda
EeeA Mom54544 evet var bı hafta gec gıdıyım napıyım radyolojıdekı dr sagolsun hıcbır acıklama yapmadı ayrıntıda cok merak edıyorum
Mom54544 EeeA Yani ben memnun kaldım kızım yavrum diyerek konuştu kalkarken kolunu uzattı tutun bana kızın öyle kalk falan dedi
Mom54544 balbocegimm inşallah bişey demez doktor nst ye geldim ilk önce randevum buçukta diye sıra vermedi zaten banko doktor sıramı kaçırmam inşallah 🤭
balbocegimm Mom54544 sorsaydın cnm ben öyle yapiyorum once nst ye girsem sorun olurmu diyorum gonderirlerse gidiyorum yoksa bekliyorum