Merhaba kızlar. İsimli hastane çıkışı yaptırdım. Nasipse 15 gün kadar bir zamanım kaldı. Sezeryan olacağım için büyük ihtimal 3 gün hastanede kalıcam. Karar veremedim isimli hastane çıkışını doğar doğmaz hastane de mi giydirsem yoksa eve gelince mi? Siz nasıl yaptınız?