Gulsunoyku canım bizden çok maas alan insanlar bize hep nasıl yapıyorsunuz hem yemeden içmeden kalmıyorsunuz hem gezmeden hem tatilden çok şaşırıyoruz biz bu kadar kazanıyoruz yetiştiremiyoruz diyorlar. Bunu söylemeleri beni çok memnun eder çünkü bu bize gelen paranın nasıl bereketli olduğunu gösteriyor bu. Bir komsum vardı 10 binden fazla gelirleri vardı ama bize çok özenirdi sizin kadar kazansam da bu kadar bereketli olsa diye. Çünkü onların parası hiç yetişmez gezmeye bile gidemezlerdi. İnsanlar böyle konuştuğu için mutlu ol bence💙